Sèrie d'entrevistes: Fórmula per a nens de Serenity Kids
Benvingut a la nostra sèrie d'entrevistes sobre Serenity Kids' Toddler Formula. Els nostres experts parlaran dels beneficis d'aquesta fórmula i de com pot ajudar al desenvolupament del vostre fill. Serenity Kids' Toddler Formula és una fórmula de nutrició completa i equilibrada dissenyada específicament per a nens petits. Conté nutrients essencials que afavoreixen el creixement i el desenvolupament, com ara ferro, calci i vitamina D. La fórmula és fàcil de digerir i és suau per a l'estómac, la qual cosa la fa ideal per als nens que tot just comencen a menjar aliments sòlids. També és hipoalergènic i no conté sabors, colorants ni edulcorants artificials. Esperem que aquesta sèrie sigui informativa i útil per triar la fórmula adequada per al vostre fill. Gràcies per mirar!
Actualitzat el 4 d'agost de 2022 18 minut de lectura
Visió general
En aquesta entrevista parlem de totes les cosesFórmula per a nens Serenity Kids.
(Utilitzeu el nostre codiMHCamb un 15% de descompte també en les primeres comandes!)
Atesa l'actual retirada de fórmules i la crisi d'escassetat, és més important que mai fer que els fabricants de fórmules siguin responsables de produir els aliments de la més alta qualitat per als nostres petits.
Els fundadors Joe i Serenity Carr són pares i emprenedors amb la missió de crear aliments i fórmula per a nadons de la més alta qualitat i densos en nutrients.
La seva llet infantil pot ser una opció adequada i segura per al vostre nadó. (Assegureu-vos sempre de consultar amb el vostre pediatre abans de canviar la fórmula.)


Escolteu per saber per què la seva fórmula és superior a bona part del que hi ha actualment al mercat i quins passos fan per garantir que els subscriptors puguin continuar fent la comanda sense por de problemes d'accions.
També aprendràs a reconèixer quins ingredients s'han d'evitar a la fórmula infantil i per què.
Si voleu veure la nostra primera entrevista amb Joe i Serenity per saber més sobre els seus altres productes alimentaris per a nadons visiteu aquí .
Destacats
- 1:05– Per què SK Formula es va crear per a nadons, no només per a nens petits, i per què els sistemes obsolets impedeixen que empreses com ells avancin en la possibilitat de comercialitzar a nadons menors de 12 mesos.
- 5:18– Per què hauríeu d'evitar els olis de llavors industrials a la fórmula i qualsevol aliment que oferiu al vostre nadó.
- 8:23– La raó molt important per la qual van decidir afegir oli de palma a la seva fórmula.
- 10:56– Per què van triar l'oli d'algues enfront de l'oli de peix com a font principalDHA.
- 13:41– Per què no poden certificar el producte orgànic tot i que cada ingredient és orgànic o capturat a la natura.
- 15:12– Parlem de la seva font de llet sostenible i per què va ser un partit fet al cel.
- 20:11– Quins sistemes té SK per evitar l'escassetat i assegurar-vos que podeu seguir depenent dels seus productes.
- 24:58– Les dues grans diferències entre la seva fórmula i la majoria dels altres productes del mercat
Entrevista
Transcripció completa
Osmara ( 00:02 ):
D'acord, benvingut de nou. Estic molt content de tenir-vos de tornada perquè l'última vegada vam parlar de la vostra línia de productes en general i de les vostres bosses, però avui parlarem d'una cosa molt important. Tenint en compte el que està passant ara mateix a aquest país, pel que fa a aquesta crisi en la qual estem, els pares tenen molt dificultats per posar-se les mans en la fórmula. I si posen a les mans la fórmula, es pregunten, està contaminada? És segur? Què podem fer per ajudar els nostres nadons? Així que estic molt content que estem aquí parlant de la teva fórmula. I tinc tota mena de preguntes, però avançaré dient que he estat alimentant el meu nadó amb fórmula europea HIPP, bàsicament des que va néixer. I vam començar la teva fórmula potser fa un mes i ha estat una transició suau.
Osmara ( 01:05 ):
Ha estat molt bé i estic molt content de poder donar-li alguna cosa que sé que no té ingredients qüestionables. La qual cosa, tot i que HIPP era, en la meva investigació, era una opció millor que la que hi havia aquí en aquest país. Encara hi havia olis de llavors industrials qüestionables i coses així, que no estava content de donar-li tot el temps. Així que benvinguts de nou. Parlem de totes les coses de la fórmula. I suposo que el primer que cal parlar, i el que els pares es preguntaran és que l'etiqueta diu fórmula per a nens petits, oi? Aleshores, què passa amb els nadons de sis mesos o fins i tot els nadons? Com podem abordar això? Quan és el millor moment per presentar-ho als nostres fills, sobretot ara mateix, què està passant?
Joe ( 01:57 ):
Quina bona pregunta. Així, la FDA regula la fórmula infantil com un dels productes més regulats com hauria de ser. El procés de la FDA és bastant antic. Va ser dissenyat durant la Infant Formula Act de 1980 i es va actualitzar de nou el 1987. Però aquesta va ser l'última vegada que es va actualitzar. Per tant, es basa en una ciència molt antiga. Tenen moltes regles arcaiques que estan plenes de burocracia, cosa que dificulta molt la certificació d'una fórmula infantil. Així que moltes empreses com nosaltres llancen una fórmula i l'anomenen fórmula per a nens petits, que es permet comercialitzar als nadons a partir de 12 mesos. Has de dir que és durant 12 mesos. Així que encara no estem certificats com a fórmula infantil. Així que l'hem d'anomenar nen petit, només podem recomanar-lo durant 12 mesos. Podeu consultar amb un metge de salut i esbrinar què és el millor per al vostre nadó. El que podem dir és que la vam formular per ser una fórmula infantil, de manera que la vam basar en les necessitats nutricionals dels nadons de quatre a sis mesos.
serenitat ( 03:00 ):
Perquè això és, normalment, és quan una mare pot tornar a la feina, i el rang en què moltes mares que el deslleten sovint és al voltant d'aquest període de temps.
Joe ( 03:08 ):
Hem combinat la llet materna el més a prop possible. De fet, és més semblant a la llet materna que qualsevol altra fórmula creada mai. Els nostres científics llegeixen més de 200 estudis sobre la llet materna a tot el món. Van avaluar centenars d'ingredients per coincidir amb el perfil nutricional de la llet materna el més a prop possible. Per tant, aquesta és una de les raons per les quals la nostra fórmula té tants ingredients únics perquè vam començar des de zero amb la base real de la llet materna. Els ingredients més densos en nutrients i combinar-los a la nostra fórmula de llet sencera alimentada amb herba A2. Per tant, es classifica com a nen petit. Per tant, és una mica confús per als pares, ja ho sabeu, però si feu la vostra investigació, complim els 29 nutrients requerits per la FDA. Tots els nostres ingredients tenen algun tipus d'evidència a nivell mundial que són segurs per als nadons. Per tant, aquest és l'estàndard europeu. Si fóssim a Europa, diu Europa, es reconeixen els vostres ingredients com a segurs? Coneixes el nostre perfil nutricional? Si és així, arribes a ser una fórmula infantil. Als EUA, aquests són els dos primers passos, però després heu de completar estudis d'alimentació infantil que triguen tres anys i molts milions de dòlars a completar-se. I aquesta és l'etapa que encara no hem acabat. I, de fet, defensem que s'elimini com a barrera d'entrada que ha provocat aquesta crisi de fórmules
Osmara ( 04:26 ):
D'acord al cent per cent. Així, bàsicament, heu formulat la fórmula pensant en els nadons, és a dir, que el perfil nutricional hi és, però la burocracia us impedeix comercialitzar-la com a tal. Així que vam parlar d'això a l'última xerrada, què poden fer els pares, el que podeu fer allà fora és agafar la fórmula o l'etiqueta nutricional, tota la informació, parlar amb el vostre pediatre i dir-li, mira, això és el que vull donar-li. el meu nadó. Està bé? Aquests són els ingredients. Què penses? I després conversa amb el teu pediatre i mira què diuen.
Joe ( 05:06 ):
Tenim una pàgina d'una pàgina que us podem enviar i que podeu portar al vostre pediatre que descriu tota la informació i com es compara amb altres fórmules i llet materna, etc. Així que no dubteu a contactar amb nosaltres i us podem enviar aquesta pàgina d'una pàgina.
Osmara ( 05:18 ):
Adoro aixó. Adoro aixó. Bé. Serenity kids, el teu lloc web, serenity kids.com. Perfecte. Tinc l'embalatge aquí. Parlem-ne. Així que està fet amb el meu favorit, sense xarop de blat de moro, sense refinat, sense arròs o xarop de blat de moro, sense gluten i sense olis de llavors industrials. Parlem una mica sobre què són els olis de llavors industrials i per què no els volem a la fórmula del nostre nadó?
serenitat ( 05:45 ):
Sí. Per tant, les llavors industrials tenen una llarga història i són bàsicament productes de rebuig industrials. Moltes vegades, són coses que provenen del processament d'aliments i certs cultius es cultiven per ser olis de llavors industrials. Són molt refinats, blanquejats i desodoritzats. Tenen tot tipus de productes químics, dissolvents i tot tipus de coses per fer-los líquids més fàcils, per fer-los més estables. Així que poden durar anys i anys i anys a la prestatgeria sense anar malament mentre en realitat s'estan tornant ranci, simplement no fan olor de ranci perquè estan desodoritzats. Així que estan plens de greixos dolents, oi? Els greixos trans són greixos dolents. No estan plens d'això, però no són un greix súper saludable i són altament inflamatoris al cos. Però des que vaig començar a fer fórmules he après que són molt fàcils d'utilitzar per a les fàbriques. Així que els nostres greixos, que és del que estic més orgullós, francament, a la nostra fórmula, utilitzem vuit fonts diferents de greixos i molts d'ells són sòlids, semisòlids, enganxosos, um, una mica, no ho fan. No vindré en aquestes bosses gegants de mil lliures que estan amb aquesta petita cosa del buit.
serenitat ( 06:58 ):
S'han de fondre o s'han d'excavar amb una espàtula gran. És una mica més difícil de treballar amb ells. I això és el que els ajuda a ser més nutritius. I també els fa ser més cars. Així que la nostra fórmula és la millor fórmula del planeta entre totes les que he vist fins ara i els greixos i no tenir els olis de llavors industrials i tenir tots aquests, aquesta àmplia gamma d'àcids grassos, perquè és clar, la llet materna té una àmplia gamma de diferents tipus de greixos, àcids grassos, molts greixos saturats. Els olis marins industrials simplement no tenen aquesta nutrició.
Osmara ( 07:37 ):
Això és genial. I tants pares potser no saben què, donem exemples de què són els olis de llavors industrials? Què podrien reconèixer en una etiqueta nutricional?
serenitat ( 07:46 ):
Seria oli de canola. Seria oli de cártam, oli de gira-sol, oli de colza i llavor de raïm. N'hi ha una llarga i llarga llista. Vas a Google, olis de llavors industrials i hi són tots. La majoria d'ells tenen la paraula llavor.
Joe ( 08:04 ):
És més fàcil dir el que no ho és. Hi ha menys olis que no ho són. Així, aquests olis són oli de coco, oli d'oliva, oli d'alvocat, oli d'algues, i després qualsevol greix animal com la mantega, el ghee, el greix de pollastre, el greix d'ànec...
serenitat ( 08:20 ):
Utilitzem mantega de coco.
Osmara ( 08:23 ):
Així que estic mirant els vostres ingredients aquí i teniu proteïna de sèrum de llet, oli d'oliva verge extra, oli de coco, oli de palma i mantega de cacau. Um, i després tens oli d'algues que és per al DHA, oi? Vaig tenir una pregunta sobre això en un minut, però ara estem amb olis. Crec que hi ha una gran cosa ara mateix sobre l'oli de palma i la sostenibilitat. Què pots dir sobre el paper que té l'oli de palma en el teu producte?
serenitat ( 09:03 ):
Vam pensar molt sobre l'oli de palma com vam fer amb molts dels ingredients que hi ha aquí. I bàsicament, cada vegada que arribàvem, ens topàvem amb una decisió, una elecció difícil, com l'elecció d'oli de palma, l'incloem o no? Vam tornar al que és millor per als nadons. I l'àcid palmític és l'àcid gras més freqüent a la llet materna. I l'oli de palma és una de les millors fonts d'àcid palmític fora dels olis de llavors industrials. Així que vam haver de triar, volíem trobar l'àcid palmític a l'oli de palma o volíem utilitzar un oli de llavors industrial per a això? Ara tu i jo sabem que érem olis de llavors antiindustrials. Hem anat amb oli de palma, però és d'origen sostenible. Certificat d'origen sostenible. I això era molt important per a nosaltres com a pares i com a amics.
serenitat ( 09:53 ):
I n'hi ha una quantitat molt petita. El percentatge d'oli de palma. També hi ha, al meu entendre, un mite que el període d'oli de palma és dolent per als nadons. I, no s'ha de posar en fórmula per la forma en què es digereix. Aquests estudis es van fer als anys quaranta, cinquanta i seixanta. I es van fer amb fórmules que en realitat tenien un percentatge molt alt d'oli de palma. Com el 60% del greix era oli de palma. I, per tant, no hi ha hagut estudis des de llavors que mostrin quantitats més petites. Però com que ets mare d'un nen que menja el nostre producte, no has tingut reaccions adverses. I tenim molts testimonis realment positius i aconseguim, vull dir, nosaltres, no tots els que compren el nostre producte o ens expliquen el fantàstic que és, deixen una ressenya real. Rebem molts correus electrònics, molts comentaris sobre la digestió del nadó i coses com: 'Oh, no anava tan bé amb aquesta altra fórmula'. I ara els meus fills tenen grans caques', vull dir, és una bona notícia.
Osmara ( 10:56 ):
Sí que ho és. És una gran notícia. Per tant, per resumir, els principals fabricants de fórmules opten per utilitzar molts olis de llavors industrials perquè, com heu dit, és rendible. Des del punt de vista empresarial. I és molt més fàcil de barrejar amb tots els altres ingredients. Per tant, el fet que les vostres fonts de greix requereixin més processament és en realitat un bon senyal perquè demostra que no està tan desnaturalitzat. Es troba en la seva forma més completa en lloc de ser despullat i processat. I de nou, el que vam dir sobre els olis de llavors industrials que són inflamatoris. Si un nadó està tenint, ja sabeu, per moltes unces al dia d'això cada dia, aquesta també podria ser una altra raó per la qual podria estar experimentant algun tipus de malestar digestiu i els pares potser ni tan sols ho saben. Així doncs, tenim fonts de greixos súper saludables i el DHA és molt important per al desenvolupament del sistema nerviós dels nadons i el seu cervell.El que m'he preguntat era què hi havia darrere de l'elecció d'oli d'algues versus oli de peix? Què et va portar a això?
serenitat ( 12:15 ):
Sí, en realitat, una de les fórmules que havia donat a la Bella quan era petita era la llet de Sammy i feien servir oli de peix. I, per tant, estava pensant utilitzar oli de peix, o això estava al fons de la meva ment perquè sabia que volia una gran font de DHA. Però la doctora Sarah Valentine, que va ser la nostra científica darrere d'aquest projecte, va dir: 'Ja saps què, el motiu pel qual aquests peixos tenen aquest gran DHA al seu cos és que mengen les algues'. Prové de les algues en general. I també sabia que com a mare d'un nen petit que havia begut fórmula enriquida amb oli de peix, no fa tan bona olor.
serenitat ( 12:58 ):
Així que vam decidir que faríem servir oli de peix tret que poguéssim trobar una font realment fantàstica d'oli d'algues. I home, segur que ho vam fer. Hem trobat oli d'algues salvatges procedents de la costa del Canadà que és molt net. I vam haver de treballar amb la fàbrica. Mai abans havien utilitzat oli d'algues, com us podeu imaginar. Així que l'hem treballat on l'hi afegeixen en un dels passos posteriors del procés perquè no es cuini massa perquè l'olor i el gust es mantinguin bastant suaus a la fórmula mateixa.
Joe ( 13:41 ):
I l'oli d'algues silvestres també és una de les coses que ens va impedir estar totalment certificats ecològics. No podeu obtenir la certificació orgànica de l'USDA en alguna cosa salvatge. Només certifiquen els productes que es cultiven perquè puguin controlar els inputs. Així, ja saps, el mateix per al nostre, el nostre salmó salvatge. Tenim un producte de salmó a la nostra línia d'aliments per a nadons tampoc no es pot certificar orgànic perquè és salvatge. I, de nou, era un lloc on, bé, utilitzem un DHA de menor qualitat i obtenim aquest certificat orgànic? O busquem el que és més saludable per als nadons i renunciem a aquesta certificació. Vam decidir fer-ho i explicar la història i ja sabeu, tots els productes són ecològics. Simplement no estan certificats perquè totes les algues que podeu certificar no podeu certificar salvatges perquè no han sabut com fer-ho.
Osmara ( 14:24 ):
Sí. Bé, gràcies per plantejar-ho. Perquè això era una cosa que anava a demanar. Així que sí. Em vaig adonar que tot el que hi ha als ingredients és orgànic, però no està certificat orgànic. Així que suposo que aquesta és una lliçó per a mi i per als altres pares. De vegades puc intentar ser una mica massa miope en el sentit de com, tot ha de ser certificat orgànic. Però després hi ha molts altres factors que no estem veient. I no penses en això. I gràcies per sospesar, ja saps, quina direcció volies anar. De vegades, la decisió que és bona per als resultats o per al negoci no està necessàriament en harmonia amb allò que és bo per al consumidor final. I sé que la teva missió són els nadons abans que res.
Osmara ( 15:12 ):
Gràcies per això, perquè necessitem més de vosaltres. Necessitem més empreses com aquesta al mercat.Així que parlem de la teva font de llet A2i ens podem semblar friki a l'A2 versus A1 i tot això. Però el que realment volia compartir amb els pares que miren això és que et vas associar amb una granja molt fantàstica als Estats Units. Practiquen agricultura regenerativa. I si no coneixeu l'agricultura regenerativa, que és una altra part de la vostra missió, aleshoresescolta l'altra entrevistaque vam fer, i Joe aprofundeix en això. Però parlem-ne una mica. La qualitat de la teva llet real i per què podria ser superior a la majoria de coses que hi ha ara mateix.
Joe ( 16:01 ):
Així que Alexander Family Farm va ser una de les claus d'aquest producte (la fórmula). Sabíem que seria llet. Algun tipus de llet és la base, ja sigui de cabra o de vaca. I volíem que fos la llet de la millor qualitat possible. I sobretot volíem tenir la proteïna A2, beta-caseïna, de la qual parlarem en un minut. Així que estàvem segurs que vam poder trobar que tenia la qualitat adequada, l'abastament adequat, les quantitats que necessitaríem i els estàndards de qualitat que requereix aquesta fórmula. I tot es va fer realitat amb Alexander Family Farm, aquesta preciosa granja familiar de sis generacions a l'extrem nord de Califòrnia. Preciosa, bonica granja, granja regenerativa durant molt de temps.
Joe ( 16:52 ):
Van ser la primera granja d'Amèrica que va ser reconeguda pel Savory Institute com a regenerativa. Així que han estat fent això durant 20 anys abans que regenerativa fos fins i tot un terme que han estat regenerant la seva terra amb la forma en què crien les seves vaques. Tenen un enfocament multiespècie amb vaques lleteres, vaques de carn, pollastres i alguns cultius i ho fan girar tot. I és tot un pla preciós on gestionen la terra d'una manera que s'està regenerant. Estan augmentant el seu sòl i el creixement microbià. Estan reduint l'escorrentia, estan segrestant carboni. I la qualitat de la llet és molt alta. El vam provar per a la nutrició i vam determinar que no calia afegir tantes altres vitamines perquè ja era de gran qualitat i el gust i l'olor que al·ludeves prové d'aquella llet perquè són animals que s'alimenten d'herba. .
Joe ( 17:45 ):
Estan vivint l'estil de vida que la naturalesa està pensat per a ells. Estan en ramats a l'herba en terrenys molt ben gestionats i produeixen aquesta llet sencera A2 realment increïble. I, ja sabeu, hem utilitzat la llet sencera, la majoria de les altres fórmules, gairebé totes les altres fórmules utilitzen llet desnatada. Prenen llet sense greix, que és més barata i més fàcil d'aconseguir. I després tornen a afegir el greix amb aquestes llavors industrials. Així doncs, hi vam guardar tot el greix de la llet. Que tenia molta nutrició bàsica i crua. I després vam complementar amb l'altre greix, com dèiem, però vam sortir amb aquest vídeo realment fantàstic al nostre lloc web sobre la història de la granja i, i arribar-hi,
Osmara ( 18:24 ):
Sí, vaig veure. Gran vídeo.
Joe ( 18:29 ):
Tot el nostre equip, tot el temps que vam estar allà van ser com, són molt bons.
serenitat ( 18:32 ):
Recordo que la primera vegada que vaig parlar amb ella, érem jo i Joe, Stephanie i Blake, i estàvem fent una trucada de zoom. El COVID acabava de començar. Així doncs, estàvem intentant esbrinar com utilitzar el zoom. I en algun moment, Stephanie i jo estàvem plorant perquè estàvem molt contents de trobar-nos perquè havien volgut ajudar a fer una fórmula millor i esbrinar com fer-ho, perquè sabien que la majoria de les fórmules eren ferralla, oi. . Ple d'ingredients ferralla, però simplement no era el seu. Són ramaders de lactis. I llavors ella ens havia escoltat en un podcast anys abans, i després ens vam posar la mà i va ser així, aquesta relació preciosa i màgica on tots dos cors es van satisfer realment fent alguna cosa que sabem fer molt, molt bé. , això només augmenta la salut dels nadons a tot arreu.
Osmara ( 19:20 ):
Oh, m'encanta això. Adoro aixó. Vaig esmentar això abans de començar, l'entrevista, però ja sabeu, acabem de canviar d'HIPP a vosaltres. I l'única cosa que em vaig adonar quan vaig obrir la llauna és la frescor que fa aquesta olor en comparació amb l'HIPP. I crec que això es remunta al que deies ara mateix, Joe, sobre la qualitat de la llet. Però també crec que és important que els pares entenguin el procés d'elaboració de la fórmula infantil. Que comencen amb la llet desnatada, despullen el greix i després hi incorporen els olis de llavors industrials. Així que la diferència d'olor era només l'home. Vaig haver de dir-li al meu marit: 'Ash, vine aquí'. Has d'olorar això.
Osmara ( 20:11 ):
És com la nit i el dia. A veure, crec que hem parlat de tots els ingredients principals. Vull dir, quin gran perfil. Ingredients excel·lents, fonts de confiança orgàniques, etiqueta neta, premi a la puresa del projecte, que si voleu saber més sobre el projecte d'etiqueta neta,També vam parlar d'això a la nostra darrera xerrada. Suposo que la meva pregunta és que, com a mare i com a algú al negoci de donar suport a les mares, sent les millors mares, poden ser, estic molt emocionat que portis això al mercat en un moment com aquest ara mateix, on tothom s'està revoltant. Els problemes de la cadena de subministrament van provocar aquesta tempesta perfecta de catàstrofe. Per tant, la meva pregunta és si teniu sistemes establerts per evitar que això passi amb vosaltres, amb la vostra fórmula i per assegurar-vos que les famílies que reben els vostres productes puguin confiar que podrem trobar els vostres productes per a llarg termini?
serenitat ( 21:29 ):
Sí. Així que era una gran preocupació meva. De fet, quan vam començar a vendre aquesta fórmula, vaig tenir una gran reunió amb tothom. Vaig pensar, d'acord nois, ens podem quedar sense bosses de vedella de tant en tant. Ens podem quedar sense bufades de tant en tant. En cap cas no ens podem quedar sense això. És l'únic aliment d'un nadó. L'únic que mengen per a molts dels nadons. Així que no és una opció. Què hem de fer per mantenir la nostra oferta? I no ha estat fàcil. Les nostres vendes són per al terrat, oi? És difícil aconseguir temps en una línia de fabricació, però us diré que la nostra fàbrica es troba a Ohio. I és, amb diferència, la fàbrica més neta a la qual he estat a la meva vida. Podries menjar fora del terra, allà, literalment menjar del terra.
serenitat ( 22:16 ):
Tenen un programa de captura de sabates on ni tan sols pots treure les sabates fora de la fàbrica. Com si només es desgasten allà dins. I és que està molt net. És nou per estrenar. És una instal·lació de dos o tres anys. Per tant, és l'estat de l'art. És el millor del país. I realment estan treballant dur per agafar. Ja estan molt bé amb els controls de qualitat i els augmenten encara més tenint en compte totes les novetats. Han estat estudiant cada problema que passa a altres plantes. S'estan assegurant que augmenten el seu protocol de qualitat, que no tenen aquest problema en primer lloc. Tenen millors desguassos. Tenen millors sistemes d'extracció d'aire i sistemes de flux d'aire. Només ho tenen, ho tenen millor tot. Així que la nostra fàbrica en si està increïblement neta i em sento molt, molt fort, i estic compromès amb una gran qualitat.
serenitat ( 23:05 ):
I sé que ens poden ajudar a aconseguir-ho. Des de la perspectiva de la cadena de subministrament. No ha estat fàcil. Tenim tots aquests clients nous, oi? Així doncs, hem fet una feina molt bona mantenint el nostre subministrament i per als nous clients, estem intentant que s'incorporin tants d'ells el més ràpid possible. Hem canviat les nostres vendes en línia per ser només una subscripció per a aquells nadons que són, el seu únic aliment, oi. Volem protegir aquests clients abans que res. Per tant, venem en línia principalment per a subscriptors de moment, estem treballant per ampliar-ho perquè siguin únics aquí i allà.
Joe ( 23:40 ):
Protegiu els nostres subscriptors primer per a la fórmula i realment tots els nostres productes. Com sempre que tenim escassetat, retenem una certa quantitat als nostres subscriptors perquè sabem que són els que més es dediquen. Ells, ja ho sabeu, òbviament confien en el producte. Així que fins i tot amb l'escassetat que hem experimentat amb l'augment del creixement, encara no hem quedat mai esgotats per als nostres subscriptors del producte de fórmula. I ara tornem a estar en estoc per als no subscriptors. Així que encara pots anar i pots comprar.
Osmara ( 24:09 ):
Això és realment genial. Perquè sé que alguns dels altres nous jugadors del mercat han hagut de deixar d'acceptar noves subscripcions.
Joe ( 24:20 ):
Sí. Mai vam deixar d'acceptar. Vam retenir prou perquè la gent pogués unir-se de nou. Ara també podeu comprar una vegada a més d'una subscripció. Però si us preocupa l'escassetat, la manera d'assegurar-vos de mantenir-lo és ser un dels nostres subscriptors. I llavors realment, també obtens el millor preu. És el descompte més gran.
serenitat ( 24:37 ):
I després també venem al detall. Així que Whole Foods i Sprouts són dos dels nostres grans clients. Per a les mares que potser ho fan servir com a suplement que ho fan de tant en tant, no. És un lloc fàcil per anar a agafar-lo.
Osmara ( 24:49 ):
Sí. Fantàstic. Hi ha alguna cosa més que t'agradaria que les mares i els pares miren això?
Joe ( 24:58 ):
Altres dues grans diferències en la nostra fórmula. Un d'ells era l'àcid fòlic. A més, totes les marques europees encara utilitzen àcid fòlic, àcid fòlic sintètic. Vols parlar d'això?
serenitat ( 25:10 ):
Així que, ja saps, aquí em puc posar súper nerd, però no vaig a adormir a tothom parlant d'epigenètica i genètica, sinó de persones que tinguin, potser o no hagin sentit, de la mutació genètica MTHFR, que gran part de la nostra població als Estats Units té un 40%. Dificulta que el fetge processi vitamines B no metilades. Així, l'àcid fòlic sintètic és una d'aquestes vitamines B no metilades. Tinc una de les mutacions. Joe té una de les mutacions. Així que la nostra filla probablement en tingui un. I volia assegurar-me que no tinguéssim àcid fòlic sintètic. Així que comprem folat, que és 20 vegades el preu de l'àcid fòlic sintètic. El nostre director de la cadena de subministrament va dir: 'Estàs segur que vols que compri això? Com si jo podria haver d'enviar-lo amb un vehicle blindat.
serenitat ( 26:01 ):
No estic segur de com funcionarà això. Fins i tot ens podem permetre el luxe de fer-ho? Dret. Però era molt important per a mi. Així que vam utilitzar folat i vam utilitzar metilcobalamina per a l'altra de les altres vitamines del grup B. És la versió metilada. Perquè sabia que molts nadons se'n menjarien. I el fet de processar aquestes vitamines és que, si teniu la mutació MTHFR, pot ser perjudicial. I, tot el que té el fòlic, es pot acumular al fetge i al sistema i ser tòxic amb el temps. Així que això és una cosa que realment em va espantar. I sabia que estava compromès amb això. I també tantes formes naturals de vitamines com podríem, ja ho sabeu, hi ha algunes formes sintètiques perquè algunes de les naturals simplement no són estables a temperatura ambient, o no es poden processar mitjançant el processament o aquest tipus de cosa. Allà on vam poder, vam utilitzar la forma natural, les formes més naturals de les vitamines. I això és una cosa que a llarg termini vull millorar encara i ajudar a construir cadenes de subministrament per a millors fonts d'aquestes vitamines.
serenitat ( 27:08 ):
Ah, també tenim fibra a la nostra, cosa que no tothom fa, i no és molta fibra, oi. No farà que el vostre fill gasti, però és prou fibra per alimentar la seva petita flora intestinal. El microbioma intestinal, és una cosa tan important. Per tant, fem servir prebiòtics, fem servir carxofes de Jerusalem i alguns d'aquests sacàrids que realment ajuden a crear un gran microbioma.
niu de gandules
Joe ( 27:29 ):
És una cosa que té la llet materna que la majoria de fórmules obliden afegir. Diuen que són com la llet materna, però després deixen de banda aquest macronutrient clau. Així que som uns dels pocs que també ho tenen.
Osmara ( 27:39 ):
És cert. Així, quan els nadons beuen aquesta fórmula, alimenten els seus bons insectes intestinals i mantenen les coses en perfecte estat amb el seu microbioma. Crec que n'hem parlat l'última vegada, però estic boig per la salut intestinal a causa dels meus problemes de salut intestinal. Així doncs, a aquesta nena, a la meva filla li encanta el xucrut. Sí. Perquè et puguin trobar, si vols subscriure't a la fórmula, fes-ho directament des del lloc. Si només voleu provar-ho, aneu a Whole Foods. I llavors quin era l'altre Sprouts? Has dit Amazon...
Joe ( 28:18 ):
Sprouts, Wegmans, Fred Meyer. Estem a punt de llançar-nos a HEB.
Osmara ( 28:21 ):
Els principals. Thrive Market?
Joe ( 28:24 ):
Sí. Thrive Market sí. I després Amazon i el nostre lloc web, myserenitykids.com.
Osmara ( 28:32 ):
Fantàstic. Bé. Bé, sort per a vosaltres amb totes aquestes coses i moltes gràcies per cuidar-vos i ja sabeu, sou pares i també sou propietaris de negocis, però moltes gràcies per preocupar-vos per la qualitat i el resultats finals amb tot el que produïu.
Joe (28:51):
Segur. Estem molt contents de poder alimentar el teu nadó.
Serenitat (28:53):
Dret? Em fa feliç el cor.
Osmara (28:55):
Perfecte. Bé, gràcies nois per acompanyar-me avui, i a veure, us atraparem la propera vegada. La propera vegada que tingueu un producte nou. Vull provar-ho i provar-ho.
Comparteix Amb Els Teus Amics: